Pages

nak dengar klik play

Sunday, March 18, 2012

tajuk untuk public speaking

nihh aku ader ha assignment tok presentation untuk public speaking aku kat uitm nihh ha...tajok aku dah cari tapi xtahu nak pilih yang mana satu..nih ha tajok yang aku dapt cari :

1. why nerds are unpopular
2. why do we dream?
3. self hate-what you should do now
4. why do people sleepwalk?
5. why do people talk in their sleep?
6. why do people bite their nails?
7. why do we have nails?
8. why do people snore?
9. why do we dream about certain people?
10. what does it means when you dream someone?
11. do cats dream?


ha itu je lah tajok yang dapat aku cr..xtaw lah ok ke x..hope lect pilih lah salah satu..pening dah nihh..if korang leh tolong pilihkan yang mana lagi terbaik pon bagus gak..sape2 yang lalu lalang terbace kan..pilih kan je lah k yeahhh thank you
SUKA? LIKE LAH dan COMMENT

No comments:

Post a Comment